niedziela, 22 października 2017

Teatralnie



Hej Kochani!
Ci, którzy regularnie zaglądają na mojego bloga wiedzą, że czasem lubię poszaleć.
Bardzo sobie cenię klasykę, ale moja modowa dusza nie lubi stagnacji i jednego, konkretnego stylu. Stąd też pojawiają się i stylizacje boho, i eleganckie, lub też jak dziś, ekstrawaganckie, żeby nie powiedzieć, nieco teatralne.
We wszystkich czuję się jak ryba w wodzie :)

Do czego nosić złotą spódnicę?
Teoretycznie do wszystkiego, praktycznie łatwo przekroczyć granicę kiczu, a za tym akurat nie przepadam.
Do czego więc?
Ja postawiłam na stonowane kolory czyli biel i czerń, ale nie da się ukryć, dałam czadu fasonem koszuli. Zakochana w niej byłam gdy tylko się pojawiła, upolowałam ostatnią sztukę za pół ceny na wiosennej wyprzedaży. Założyłam ją kilka razy, ale zawsze solo. Teraz zaś narzuciłam na nią krótki żakiet i okazało się, że tworzą bardzo fajny zestaw. Owa złota spódnica dodaje zaś smaczku całości.

Jako butoholiczka nieuleczalna nie mogłam się też oprzeć nowym, zamszowym maleństwom od TYMOTEO zwłaszcza, że sklep stacjonarny mieści się w mojej rodzimej Częstochowie, w samym centrum przy Dąbrowskiego 9 gdyby ktoś pytał :) Poszłam, zmierzyłam i przepadłam!
W głowie pozostało mi jeszcze kilka innych modeli, ale ostatecznie zdecydowałam się właśnie na ten, który widzicie na zdjęciach, on line dostępny TUTAJ (w ogóle warto zajrzeć na stronę sklepu, bo trwa promocja urodzinowa Tymoteo z 20% rabatem!).

Do całości dodałam czarną kopertówkę vintage i voila!
Oto jestem teatralnie, bo i do teatru również bym się tak ubrała, ekstrawagancja nie wyklucza elegancji :)


 



Zdjęcia by Beassima


Koszula/shirt - Zara
Żakiet/jacket - H&M
Spódnica/skirt - Mohito
Botki/boots - Tymoteo
Kopertówka/clutch - no name (vintage)

50 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy zestaw
    Podoba mi się ta koszula, wygląda obłędnie.
    Ciekawie przemyciłaś tą złotą spódnice

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nietypowa spódnica, ale... nie wiem czy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne botki <3 bardzo Ci ładnie we wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu dużo pisać... Jest pięknie i już! Wspaniała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieta z klasą! Całość bardzo stylowa i niebanalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutna rewelacja! Zakochałam się w koszuli i pewnie ją przymierzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem Kochana, czy jest jeszcze dostępna, to była wiosenna kolekcja.

      Usuń
  7. bardzo fajna i oryginalna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tej koszuli 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Paula rewelacyjnie wyglądasz....no zakochałam się w botkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalne połączenie :) Koszula to strzał w dziesiątkę :)
    Może wspólna obserwacja?

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że pokazujesz,jak takie perełki można nosić na co dzień, nie tylko na imprezy :)
    piękna spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw, bardzo eleganci i kobiecy. Ta koszula naprawdę świetnie wygląda :) A butki super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co ja mogę powiedzieć, jestem zachwycona ! Nie wiem czy bardziej koszulą czy spódnicą albo calością, koszula jest bajeczna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tak samo jak Ty :) Też nie ograniczam się do jednego stylu i lubię czasem zaszaleć :) Stylizacja bardzo mi się podoba. Klasyka z elementem pazuru ;>

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja zazdroszczę dziewczynom, które mają jeden styl i ubrania dopasowane do siebie w szafie.

      Usuń
  16. Niekoniecznie fajnie z tym ogonem z tyłu zwłaszcza na tą porę roku. Gdyby ta bluzka była sama to pewnie byłoby dobrze w ten sposób wyglądasz jak pingwin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubię pingwiny, są urocze i inspirujące jak widać :)

      Usuń
  17. Świetnie to rozegrałaś, fantastyczne warstwy, z koszuli i żakietu powstał taki poskładany jak u Picassa frak, złota spódnica cudnie kontrastuje i spaja, super niebanalny, indywidualny ale też uniwersalny zestaw ☺ Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. I bardzo dobrze, że lubisz poszaleć, bo w takim wydaniu wyglądasz świetnie. Genialna stylizacja, koszula piękna :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale dałaś czadu!! Podoba mi się strasznie ten teatralny look, i nie tylko do teatru się nadaje, znalazłabym jeszcze i inne zastosowania, bo zestaw jest mega elegancki, a ta złota spódnica, to jest to coś, choć wszystkie elementy zestawu są super, to spódnica przoduje. Pięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo oryginalnie! Wspaniała jest ta koszula! Podkręci każdą stylówkę! Piękna całość:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie niebanalne połączenia, koszula jest piękna, a cały zestaw bardzo stylowy!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietne zestawienie. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe zestawienie :) Czarne botki jak najbardziej w naszym stylu :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwycająco !!! Przepięknie !!!! Po prostu zaniemówiłam :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznaję, że złota spódnica wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna ta Twoja koszula a koleżanka robi Ci piękne zdjęcia :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń