środa, 29 czerwca 2016

Summer beats



Lato to moja ulubiona pora roku!
Za co je kocham?

- długie dni i dużo słońca
- ciepełko ( w Polsce różnie to bywa, ale tak czy tak procentowo i tak więcej niż w pozostałych porach roku )
- zakładam na siebie niewiele bez szczękania zębami :)
- objadam się do woli świeżymi owocami - truskawki, czereśnie, jagody, śliwki, gruszki - czego dusza zapragnie!
- wakacje/urlop (niepotrzebne skreślić :)
- pisałam już o cieple?
- nic nie ma takiego uroku, jak letnie noce przy ognisku!
- mam urodziny (bardzo egoistyczne, ale lubię ten dzień :)
- opalenizna wygląda naturalnie
- to ciepło... :)

Dzisiaj propozycja "do pracy" - oprócz lata kocham też kombinezony!
Z wysokimi obcasami i kolorową narzutką mój klasyczny czarny overall tworzy wygodny zestaw w którym czuję się świetnie!




Zdjęcia by Bambi Boho


Kombinezon/overall - ONLY
Narzutka/jacket - Banggood
Torebka/bag - Michael Kors
Sandały/heels - McArthur
Zegarek/watch - Daniel Wellington

59 komentarzy:

  1. Narzutka jest rewelacyjna! Wyglądasz naprawdę super Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeże owoce - najlepszy urok lata ♥
    Obłędna narzuta!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic dodać nic ująć...cudowny look:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kombinezon, wlaśnie takiego z dlugimi nogawkami brakuje w mojej szafie :/
    narzutka bardzo fajnie urozmaica calość- fenomenalna jest, piękny print <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również kocham lato, mogłabym tak żyć cały rok, nigdy nie narzekam na upały :)
    Piękna stylizacja, cudowny kombinezon, no i ta boska narzutka, świetne wzory ❤

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mogłabym żyć w klimacie ciągłego lata a zimą tylko latać gdzieś pojeździć na nartach :)

      Usuń
  6. Super zestaw, idealnie pasujący do Ciebie :) Kombinezon to mój ulubiony strój, a narzutka... wow! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta narzutka jest piękna!
    Marczakowi się oko do niej cieszy, jak nie wiem!!!

    Wyglądasz pięknie!
    Bardzo kobieco, bardzo letnio, bardzo świeżo!

    P.S. ja też lubię lato - jak za długo nie muszę siedzieć na słońcu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marczaku, słońce jest w tym wszystkim najlepsze :)

      Usuń
  8. Ładna narzutka :) Ja też uwielbiam lato, z tych samych powodów co Ty :) Może tylko ognisko zamieniłabym na grilla. Na ognisku nie byłam już z dziesięć lat ;)

    PS. Bardzo ładnie wyglądasz na twarzy, tak promiennie i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. żakiecik idealnie pasuje do tego klasycznego, czarnego kombinezonu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Eleganckie i kolorowe połączenie, świetnie to ze sobą współgra i jednocześnie nie tworzy pastelozy. Bardzo mi się podoba ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przepiękny ten kombinezon, śliczne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kombinezon :)

    http://www.ladyagat.com/2016/06/crop-pants/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie napisane :) Podpisuję się rękoma i nogami... ;) Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do kombinezonów robię wieczne podchody... Jeszcze nie znalazłam takiego, w którym ja o moja figura się zakochaliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paula, wszystko, absolutnie wszystko mi się barrrrrdddddzo podoba. Porywam

    OdpowiedzUsuń
  16. To jedna z najlepszych propozycji "do pracy". Kombinezony uwielbiam i nigdy mi się nie znudzą. Jednak tu cholernie spodobała mi się marynarka - idealnie podkreśla całość.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubie ta narzutkę. a zestaw idealny!

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz ślicznie.Jak zawsze :) może mnie długo u Ciebie nie być,ale kiedy wracam-zawsze kobieta z klasą !

    OdpowiedzUsuń
  19. O jejciu, ale Ty pięknie wyglądasz dziewczyno!- jak zwykle zresztą.
    Ale narzutka jest cudowna wprost. Ciekawi mnie z jakiego materiału jest.

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Tess! To taki lejący materiał, grubszy, całkiem dobry w gatunku.

      Usuń
  20. Super look. Narzutka jest genialna i bardzo fajne podkręca całość.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam słów, po prostu cudownie. Ślicznie Ci w kombinezonie a narzutka przepiękna. Też lubię lato choć duże upały mocno mnie męczą...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ja lubię upały, ale tylko przy basenie albo nad morzem, w mieście rzeczywiście ciężko wytrzymać.

      Usuń
  22. Narzutka super, zachwycająca wręcz. Z czarnym kombinezonem pięknie się komponuje. Bardzo zgrabnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie lato mogłoby trwać cały rok, uwielbiam :)
    Świetny zestaw, zwłaszcza żakiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ekstra modne kreacje. Chętnie bym takie ciuszki kupiła

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny ten żakiecik! Ma świetną kolorystykę i idealnie gra z tym czarnym kombinezonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też uwielbiam lato <3
    Podoba mi się jak ożywiłaś zestaw kolorową narzutką - jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kombinezon super i super w nim wyglądasz,ale kropką nad i jest to wdzianko. Śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham lato za to samo co Ty! A szczególnie za to ciepło;D
    Zestaw wymiata!!!
    Rewelacyjnie w tym kombinezonie wyglądasz!!! A ta narzutka na nim - miodzio!!!
    Obyśmy jak najwięcej tego ciepełka miały:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Zajawiskowa dziewczyna w zjawiskowwj stylizacji! A wiesz, że ja też ma urodziny latem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Avo zdradź kiedy? może w ten sam dzień mamy? ja 8 lipca :)

      Usuń
  30. Nie przepadam za kombinezonami, może coś od czasu do czasu mi się spodoba, ale u Ciebie wyszło rewelacyjnie i mega elegancko. To wydanie jest świetnie, chyba dlatego, że kombinezon leży na Tobie idealnie i nogawki mają odpowiedni fason. Narzutka nadała oryginalnego charakteru. Twoja stylizacja jako pierwsza ma szanse skusić mnie na kombinezon.

    OdpowiedzUsuń
  31. Żakiet najpiękniejszy - on jest wyszywany?

    OdpowiedzUsuń
  32. Też kocham kombinezony :) Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń