niedziela, 10 kwietnia 2016

Umbrella




Bardzo lubię kontrasty - mocne kolory w opozycji do siebie, połączenie słodkiego i słonego smaku, gładkie powierzchnie i trójwymiarowe faktury.
Jednak w pewnych kwestiach jestem tradycjonalistką. Na przykład... pogody -  gdy zrobi się ciepło, powinno tak zostać! Jest prawie połowa kwietnia i życzę sobie słońca :)
W ubiegłą niedzielę piłam z Mamą pierwszą kawę siedząc na leżaku na zewnątrz, we wtorek i środę było ponad dwadzieścia stopni, jak latem. Od razu cudnie zapachniało wiosną, zakwitły drzewa wiśniowe i forsycje.
Przyszedł weekend, a ja zamiast założyć jaśniutkie kolory i jakieś sandałki ciesząc się aurą... wskoczyłam w czarny zestaw, z wełnianym golfem na czele. Niemniej trudno o inny wybór, gdy za oknem pada a temperatura wynosi siedem (!) stopni Celsjusza. Moim najlepszym przyjacielem zamiast okularów przeciwsłonecznych stał się wielki pomarańczowy parasol.
Kolorystyczny kontrast do czerni oczywiście :)





 Zdjęcia by Ewa - Viosna 

Golf/turtleneck - Catalina
Kamizelka/vest - F&F
Spodnie/pants - Stradivarius
Pasek/belt - Moschino
Apaszka/scarf - Vevelle
Torebka/bag - Michael Kors
Szpilki/heels - Ryłko


58 komentarzy:

  1. Apaszka i parasol bardzo fajnie kontrastują z resztą stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała wyglądać w czerni równie dobrze jak Ty. No niestety, słońce zaszło, ja sama wczoraj latałam w swojej "czerni" czyli beżu i było mi smutno z tego powodu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chiała w beżu wyglądać tak dobrze jak Ty :)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz w czerni ożywionej pomarańczem. Cudne zdjęcie z parasolem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny klasyczny look. Podoba mi się ten akcent z apaszką i parasolem ;)
    P.S świetny płaszcz!

    Pozdrawiam,
    Angela

    OdpowiedzUsuń
  5. *Kamizelka heh :P
    Na zdjęciach całość wygląda jak płaszcz, a dopiero teraz przeczytałam, że to kamizelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Człowiek szybko przyzwyczaja się do dobrego :-)
    Zestaw Idealny jak dla mnie, zwłaszcza, że ozdobiłaś go piękną apaszką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Grażynko!!! zaczęłam wreszcie korzystać z mojej kolekcji jedwabnych apaszek - mam ich z 15 a noszę w kółko ze trzy.

      Usuń
  7. świetnie! ten płaszcz jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look. Też początkowo myślałem, że to płaszcz, dopiero jak się dobrze przyjrzałem to zobaczyłem, że to kamizelka, jest genialna.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit , super wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kamizelka wygląda bardzo płaszczowo!
    Świetny zestaw - jak każdy Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW ,wow, wow! Ślicznie wyglądasz !
    Stylizacja -idealna!

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam http://paulina-juni.blogspot.com ( może wpadniesz w wolnej chwili)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko perfekcyjnie dobrane, nawet... parasolka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słońce pięknie wyglądałaś, z tego zimna chyba zapomniałam Ci to powiedzieć:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Paula, skoro o parasolu, to świetny. Apaszka podkręca styl. Bardzo mi się to wszystko podoba. Super spodnie, mnie też brakuje słońca, najwięcej go wtedy, kiedy jestem w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnym ożywiającym elementem jest tu apaszka i parasol!

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie Ci w czerni okraszonej taką paletą barw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj gdyby ta umbrella była czerwona...

    OdpowiedzUsuń
  18. ...ale wyszło super, zdjęcia z parasolem super. Świetna apaszka, podkreśla styl stylizacji. Pięknie wyglądasz. Też nie jestem zadowolona ze zmiany pogody, czekam cierpliwie na słonko...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Od razu mam ochotę nucić piosenkę od Rihanny. Obłędnie wyglądają Twoje oczy, które współgrają z jednym z odcieni tej apaszki...!

    OdpowiedzUsuń
  20. Apaszka ^_^

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie przepadam za kontrastami, ale muszę przyznać, że u Ciebie wygląda to naprawdę świetnie! :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Apaszka przyciąga wzrok, zdecydowanie bardziej niż parasol, a razem tworzą zgrany duet, do czerni znakomicie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekna scenografia do z tylizacji szczególnie że pomarnczowa parasolka dodała blasku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Parasol pasuje do apaszki :) Piękna stylizacja! Świetnie wyglądasz w czerni a ten parasol jeszcze bardziej dodaje uroku. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetna apaszka! Te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwsze co mi przyszło na myśl- 'dziewczyna Bonda' :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie połączenia. Świetna apaszka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Apaszki idealnie podkresliła całość!
    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  29. Pogoda nas rozkręciła, rozmarzyła i sobie poszła! A już też myślałam, że tak pięknie będzie dłużej a nie tylko parę dni.
    Zestaw z klasą! Bardzo mi się podoba.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Klasa na wysokim poziomie! rewelacyjna całość! bardzooooooooo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylizacja, ja choć lubię czerń, to cała na czarno niekorzystnie już wyglądam, więc musze posiłkowac się dodatkami. Uwielbiam apaszki, a ta Twoja jest znakomita, wzór i kolorystyka. Płaszcz masz rewelacyjny, a co mi się bardzo podoba, to to, że bez apaszki tez byłaby świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szklana pogoda- u mnie to samo grrrrr
    ale przynajmnije te Twoja piękna apaszka i kolor parasola choć trochę rozświetlają ten ponury dzien :)

    u mnie też ostatnio byl prawie upał, ludzie chodzi porozbierani, w krotkich spodenkach i rękawkach, a ja caly dzien kisilam się w pracy i tylko przecieralam oczy ze zdziwienia :O
    a na drugi dzien oczywiście gdy Daria miala wolne, nagle ulewa- grrrrr

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana cudownie wyglądasz ! Piękna apaszka <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Parasol świetnie przełamuje tę czerń i wcale nie jest smutno. Super!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna apaszka, pięknie rozjaśniła ten czarny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń