środa, 12 listopada 2014

Blue girl...





Kobaltowy płaszcz chciałam w swojej szafie już od zeszłej zimy. Najlepiej taki oversize, w którym można ukryć się jak w ciepły kokonie. Jest tylko jeden zasadniczy problem - przy moim wzroście i figurze, wyglądałabym w nim dosłownie jak w kokonie - bezkształtnie, szeroko po środku, wąsko na górze i dole :) Zrezygnowałam więc, bo dobrego dla mnie fasonu nie znalazłam.
Tej jesieni miałam więcej szczęścia i zdecydowałam się na klasyczny, dwurzędowy, o kroju marynarki. Idealnie pasuje do modnej szarości, a i z czernią całkiem się lubią.
Wczoraj, jak widzicie na foto zestawiłam go ze jasnosrebrnym sweterkiem oraz spodniami we wzór wężowej skóry. Do tego torebka z długimi frędzlami - ten motyw jak bumerang wraca co jakiś czas, obecnie znów jest na topie.


 

Foto by Mum


Botki/boots - H&M
Spodnie/trousers - Guess Jeans
Płaszcz/coat - OASAP
Sweter/sweater - H&M
Naszyjnik/necklace - H&M
Torebka/bag - H&M
Obrączki/rings - OASAP

44 komentarze:

  1. Czerwony Szafirek12 lis 2014, 17:58:00

    Piękny kolor płaszcza. Szkoda tylko, że nie ma zdjęcia,gdzie byłby zapięty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten płaszczyk jeszcze się pojawi, mam na niego kilka pomysłów :)

      Usuń
  2. torebka fajna
    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. w kobalcie zdecydowanie Ci do twarzy ! i bardzo podoba mi się torebka !

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz jest piękny, ale ta torebkaaaaaaa - ono tu w moim odczuciu wszystko wygrywa ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A się zastanawiałam, kupić, nie kupić, gdzie ja będę te frędzle nosić... A potem cały urlop nad morzem z nią przechodziłam, na zmianę z plażową :)

      Usuń
  5. I jak na ostatnio zdjèciu Dziewczęco wyglądasz ... Ładnie .
    Dobrze . Moj kobaltowy ma 3 sezon przed sobą :) i ciagle na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I plaszczyk piekny, i torebka i ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ pięknie!!! Torebka mnie powaliła na łopatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. oryginalna torebka! podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się kolor tego płaszcza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. frędzle mi się nie podobają - bym je obcięła :P
    całość bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy w życiu, torebka zrobiłaby się... zwyczajna :)

      Usuń
  11. fajnie Ci w niebieskim! bardzo fajny zestaw :) będę się inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u Ciebie jestem monotematyczna ;), jak zwykle rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the color of your coat!
    Victoria | GlamFizz
    or follow on Instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. Eee tam.. Nudy. Bardzo Cie lubię, ale mimo Twojej urody, jakoś tak bez szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, na następny raz postaram się poprawić :)

      Usuń
  15. ładny płaszczyk i świetna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, jestem zachwycona tym płaszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty chyba w każdym kolorze dobrze wyglądasz :) ślicznie Ci w tym kobalcie! Świetna torebka ale nie wiedzieć czemu na kimś podobają mi się frędzle a na sobie to jakoś średnio... A włosów to Ci po prostu zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj uwierz, w wielu kolorach wyglądam nieciekawie, ale ich nie noszę więc nie widać publicznie :)

      Usuń
  18. To bardzo twarzowy kolor, slicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszczyk super, lubię kobalt. Ale najpiękniejsza jest torebka, cudeńko ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  20. Oversizy sa super, ale... nie ma to jak klasyka plaszczyka! Pieknie wygladasz w tych kobaltach....
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wszelkie odcienie granatu, a już kobalt to w szczególności :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja :) niebieski płaszcz super pomysł :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialnie wszystko ze sobą połączone:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem posiadaczka, bardzo podobnego płaszcza :-) Fakt, kobalt jest cudny, pasuje praktycznie każdej kobiecie a szczególnie (Wg mnie) podkreśla urodę brunetek o alabastrowej cerze. Do tego torba z frędzlami - mój tegoroczny must have :-) wszystko bardzo ładnie ze sobą współgra :-)

    Pozdrawiam ciepło :-*

    _______
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! To prawda kobalt to kolor idealny dla bladych brunetek, tak się składa, że takową jestem :) !

      Usuń
  25. Pięknie Ci jest w niebieskim :)

    http://roksanagoral.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. blue, niby podoba mi się ten kolor, ale jak się zastanowię, to nic w tym kolorze nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Chcę tę torebkę! Jest obłędna! A wyglądasz rewelacyjnie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Płaszcz piękny, uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Paula pięknie Ci w tym kolorze! A torebki juz nie moglam dostac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, kupowałam ją latem więc pewnie już jej nigdzie nie ma.

      Usuń
  30. Świetny zestaw, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam frędzle w tym sezonie, a w kobalcie zdecydowanie olśniłaś! Bardzo brunetki mi się w tym kolorze podobają!

    Całuję

    OdpowiedzUsuń