środa, 23 października 2013

Totalnie...


Totalnie... Czasem totalnie i całkowicie lubię wtopić się w czerń. Kolor przez jednych uważany za smutny i żałobny, przez innych określany jako kwintesencja elegancji. Ja należę do tej drugiej grupy.
W prezentowanym zestawie porzuciłam jednak total black i zrobiłam mały wyjątek dla szalika, który ożywia i rozjaśnia nieco całość. Dodatek upolowany w H&M za 10 zł (przeceniony z 40 zł), mam jeszcze drugi, w bardziej stonowanych odcieniach fioletu. Ma jedną zasadniczą wadę, straszliwie gubi żółte włoski, co na czarnej kurtce widać z daleka. Chyba szczotka do ubrań zagości w mojej torebce jako komplet do noszenia z owym szalem.
Krata to - chyba nie tylko mój - ulubiony wzór tej jesieni. Dużo jej na blogach, na wybiegach, w gazetach, zaś w sklepach niekoniecznie. Nadal bezskutecznie poszukuję spódnicy na wzór szkockiego kiltu, lub choćby w samej kolorystyce soczystej czerwono-zielonej kratki. Podobnie rzecz się ma z marynarką, najlepiej wełniania i dwurzędowa. Gdyby ktoś widział w jakiejś sieciówce lub sklepie internetowym, proszę o cynk :)
Zdjęcia oczywiście by GNESHKA :)




Botki/boots - Nine West
Spodnie/trousers - H&M
Kurtka/jacket - Top Secret
Szalik/scarf - H&M

52 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz!
    szalik śliczny !
    zawsze tak jest, że jak się chce kupić coś konkretnego, to nigdzie nie można znaleźć...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Szalik świetny! Kratka rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerń wcale nie musi być nudna! Jesteś na to żywym przykładem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne kontrast szala z klasyczna czernia;) wygladasz niesamowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalik jest piękny! Dawno temu kupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś kochałam czerń tak namiętnie ... że dziś nie mogę jej nosić. I żałuję, że tak jest patrząc na Twoje piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię czarne total looki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam ochotę ostatnio na zestawy " total black " :-) Świetnie wyglądasz ! Super są te botki :-)

    Pozdrawiam :-)Zapraszam w wolnej chwili do mnie :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem dlaczego mi się kojarzy,ale taki nowojorski szyk! Pięknie!
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twój szalik :) Będę na niego polować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty, maja w sobie "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ! Ten szalik to fajny akcent - świetnie ożywia całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz rewelacyjne połączenie. Zapraszam do siebie http://jeanettediyshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna kurteczka i pięknie ożywiłaś całość szalem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz ;D
    ciekawie piszesz ;D
    obserwujemy?
    http://verybeautylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW!

    Pięknie wyglądasz. Niby nic a efekt powalający.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny szalik, nie widziałam niestety w h&m :<
    piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekny total... Ale Twoje oczy... cud natury!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  19. boski szal!! <3 ożywił cały zestaw

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie! Szal jest tutaj fenomenalnym akcentem, który podkręca całość :))

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja wiem gdzie jest fajna spódniczka- w TESCO w kolekcji FF :)
    Świetny zestaw, uwielbiam czerń - a szalik świetnie rozjasnia look!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie! Klasyczna czerń i piękny akcent koloru- super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pasuje Ci. Przepięknie wyglądasz na tych zdjęciach. Szalik świetnie kontrastuje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz ta czerwień ożywia czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty cudne:)Super całość:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz ;) oczy masz zabójcze :D a taką koszulę, o której piszesz upolowałam w SH i to nówkę w moim rozmiarze <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Paula, cudnie w czerni wyglądasz!! ...a swoją drogą to ja czerń uwielbiam (jesienią szczególnie :) ps. zdjęcia piękne...jak zawsze! :) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Very nice scarf! Very, very, very much!)
    You have an amazing eye color!

    OdpowiedzUsuń
  30. ten szal nadał całości tego czegoś! całość wygląda doskonale, a Tobie pięknie w czerwonych ustach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiście nie lubię kraty i kropek :) ale szal bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny dobór szala, który niesamowicie ożywia czarną stylizację :)
    zapraszam do mnie :)
    http://jeannetttee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dobre połączenie klasycznej czerni z soczystą kratą.;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piszę prace dyplomową na temat blogów o modzie, pilnie poszukuję ankieterów
    http://moje-ankiety.pl/respond-52998.html
    bylabym bardzo wdzieczna jakby ktos znalazl chwilke na wypelnienie
    pozdrawiam cieplo i trzymam za was wszystkie kciuki:)

    PS. bardzo ladne buty

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. kiedy kupiłaś ten szal? jest cudny !

      Usuń