niedziela, 20 października 2013

Immortal black...


Stylizacja: Immortal black... Czerń jest nieśmiertelna. Wszelkie sezonowe trendy przychodzą i odchodzą, zaś ten trwa niezmiennie. Nie bez powodu przecież kanonem mody jest "litttle black dress", klasyczne buty i dodatki w tym kolorze to inwestycja na lata, zaś czarna marynarka to jeden z podstawowych elementów dobrze skompletowanej garderoby.
U mnie ubrania w szlachetnej czerni zajmują mniej więcej pół szafy. Nie tylko "małe czarne" wszelkiej maści i fasonu, ale i swetry, spódnice, spodnie... Zwłaszcza te cieplejsze, jesienno-zimowe, wtedy odruchowo lubię otulić się w ten kolor.
Dzisiejszy zestaw wpisuje się w tą stylistykę, jednak przełamałam go trzema mocnymi akcentami.
Pierwszy to spódniczka w kolorze wiśni (TUTAJ), mój ulubiony fason, zresztą stali bywalcy bloga pewnie zauważyli :) (na hasło modaitakeitam macie w sklepie 5% zniżki na cały asortyment)
Drugi zaś akcent to torebka - kuferek w panterkę (TUTAJ). Jest obłędny, bardzo oryginalny i trochę szalony :)
Nie może się obyć również bez świecidełka, jest więc i element trzeci - naszyjnik (TUTAJ)

Zdjęcia by GNESHKA


Botki/boots - Reserved
Spódnica/skirt - PRESKA
Golf/turtleneck - C&A
Naszyjnik/necklace - OASAP
Kapelusz/hat - H&M
Torebka/bag - PERSUNMALL
Kolczyki/earrings - PERSUNMALL

56 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz! Super torebka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyglądasz! Prawdziwa dama! A do tego do twarzy Ci w kapeluszu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz cudowną spódniczkę, jest obłędna, cudownie się układa! Torebka i bucki też śliczne! a Tobie świetnie w tym kapeluszu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie co byśmy bez niej zrobili! Świetny kuferek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa torebka. Ciekawe czy dużo rzeczy się do niej mieści :P

    Mam do Ciebie małą prośbę. Wystarczy, że wejdziesz w ten link i dodasz komentarz http://ankais.blogspot.com/2013/10/kolaz-najfajniejsze-ciuchy.html. Jest to dla mnie naprawdę ważne. Pozdrawiam i z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuferek wymiata ! Super stylizacja ! Spódnica ma także mój ulubiony fason :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie Ty masz szczęście, że w tym pięknym kolorze także pięknie wyglądasz! Ja to w "nieśmiertelnej czerni" sama wyglądam jak śmierć na chorągwi. Muszę granat nosić. I ciemny brąz. A to nie to samo... Śliczne zdjęcia.
    A na marginesie, jeśli pozwolisz, zajęłam się trochę modową felietonistyką tak trochę na przekór, na co serdecznie zapraszam - jeśli pozwolisz, oczywiście. Gdybyś miała coś przeciwko temu, usuń komentarz, nie krępuj się:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw idealny, uniwersalny bo na każde okazje!!! Chętnie poszłabym tak ubrana do pracy, na spotkanie z przyjaciółkami, na zakupy i na randkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie kochana wyglądasz ! Spódnica i torebunia są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna z Ciebie czarownica ;) świetny zestaw, bardzo do Ciebie pasuje !

    OdpowiedzUsuń
  12. zachwycasz, za każdym razem dajesz mocnego kopa tymi zdjęciami!! super!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz niesamowicie! a torebka jest przepiękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ci ładnie w tym kapeluszu:), choć jestem skłonna przypuszczać (znając nasze miasto), że na ulicy budziłaś sensację.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam połączenie czerń+czerwień <3 U Ciebie wygląda to fantastycznie jak zawsze <3 Uwielbiam Cię w kapeluszu ! śliczna :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look, prawie jak wokalistka Twojego ulubionego zespołu Exaited :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Młodszy wziąłbyś się lepiej za coś mądrego :)

      Usuń
  17. śliczne zdjęcia, zestaw i torebunia:D Jednym słowem wszystko mega super!!!!:D:D:D Bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz w tej scenerii:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna stylizacja.. uwielbiam takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny zestaw i szalenie podoba mi się ten kolor spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia i stylizacja. Spódnica i torba są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie przepiękne miejsce! idealnie wszystko do siebie pasuje :) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mateusz wie gdzie to, wyciągnij go i dajcie znać, to też chętnie podejdę na sesję :)

      Usuń
  23. piekna spodnica, piekny naszyjnik, piekna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  24. fiu fiu fiuuuuuuuu!!!! Kochana.... cud, miód i malina! Jest pięknie .... i co by nie robić : Czerń zawsze będzie the best! :) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. łooo co za look, co za zdjęcia :) Wyglądasz fantastycznie Kochana ! :) też kocham czerń, i jest to miłość na szczęście odwzajemniona :)
    Wszystko mi się mega podoba, spódnica, buty, torebka, cala Ty !♡

    nie, nie zapomniałam. :) i kapelusz :D Hehe Buzka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyglądasz. W kapeluszu, bomba!!! Preska rządzi :):):)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  27. OMG! Wyglądasz pięknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ufff, alez sworzylas przepiekny zestaw. Z klasa, z pazurem, idealny po prostu! Czerwien i czern - polaczenie jak dla mnie nie ma sobie rownych i zawsze wyglada megakobieco. Pozdrawiam Paulinko!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Aniu, czerwień i czerń to połączenie idealne!

      Usuń
  29. Wiśniowa spódniczka wymiata. Ja bym jeszcze wspomniała o czwartym elemencie- kapeluszu. Mimo, że jest czarny dodaje całości oryginalnego charakteru:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW!!! Incredible outfit!! Such a beautiful skirt!!! You look AMAZING!!! Great photos!

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wyglądasz !
    moje serce skradła torebka

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana! rewelacyjny zestaw!:) cudowna spódnica, kapelusz i torebka <3
    jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo kapelusz! szukam takiego właśnie! Ale byłam dziś w 2 hm i nie am go :(

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowny zestaw! kuferek i botki genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie się prezentujesz.
    Nie mogę oderwać wzroku, gdyż wszystko jest idealnie połączone <3

    MEGA wyczucie stylu. Podoba mi się bardzo :*

    Buziaki Sylvia :*

    P.S Gdzie jest to miejsce. Musisz mnie tam zabrać i cyknąć parę zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  36. NIe ma problemu, to koło mnie, na Rakowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę się :D i przy Twoim kościele również muszę mieć :D

      Usuń
  37. Klasa i szyk kochana :) Naszyjnik boski, wlasnie szukam czegos podobnego :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Look z charakterkiem,super!
    i widzę,że masz te cudowne buty,które już widzę nie pierwszy raz - świetnie się prezentują!
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń