niedziela, 24 lutego 2013

Żona sułtana...


Dziś mój look a la żona sułtana, czyli lejące czarne spodnie, czapka-turban i złote dodatki.
Takie nakrycie głowy stało się modne tej zimy, można je było kupić m.in w ASOS on-line, czy stacjonarnie w Mohito. Wpadła mi w oko, ale nie w ręce, na wyprzedaży w tym ostatnim sklepie już jej nie było. Udało mi się ją upolować wczoraj w... second-handzie, moim ulubionym (i jedynym) do jakiego zaglądam. Marki Atmosphere, czyli stary dobry Primark. Przy okazji nowej dostawy kupiłam jeszcze sukienkę, kolejną małą czarną z H&M, oraz trzy bluzki, w tym jedną z metką, również z Primarka. Acha, i jeszcze etniczny plecaczek, który wkrótce również pojawi się na blogu. Super zdobycze za całe 54 zł w sumie :) Takie zakupy lubię najbardziej!
A wracając do wyglądu, spodnie również debiutują, są z Topshop, ale kupione na Allegro. Zalicytowałam tak sobie, 15 zł nie majątek, i wygrałam aukcję. Generalnie nie lubię kupować spodnie przez net, bo o ile ze spódnicą jest mniejsze ryzyko, że będzie źle leżeć, o tyle spodnie to już loteria. Będą pasować lub nie, z naciskiem na to drugie. Tym razem jednak mi się udało a i cena dobra.
Tym oto tanim sposobem przeistoczyłam się w zimową wesję prawie - żony sułtana... Kolczyk w pępku mam od lat, niestety tańca brzucha (jeszcze!) nie potrafię i bogato wyszywanego topu-stanika brak. Zamiast tego futerko i golf, nie są z tej wschodniej bajki, ale pogoda u Nas jak widać, więc chyba pozostanę przy cieplejszych elementach odzieży.
Naszyjnik jest tak naprawdę... paskiem, ale wolę go nosić na szyi niż na biodrach, wygląda zdecydowanie lepiej :)


 Botki/boots - Nine West
Spodnie/trousers - Topshop
Pasek/belt - Moschino
Golf/turtleneck - GAP
Futerko/fur - no name
Czapka/hat - Atmosphere
Pierścionek/ring - OASAP
Nszyjnik/necklace - no name

123 komentarze:

  1. Nie przepadam za tego typu nakryciami głowy, ale u ciebie wygląda to fajnie :]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor golfika <3 świetny zestaw !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasek świetny ;*

    karoo-kaaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooooo jaka wytworna sułtana Żonka :) Extra!! :) No spodnie udało Ci sie jak talala! Są genialne!:)
    I łańcuszek z paska też daje radę! :) Hehe ja po Twoim ostatnim poście pokopałam trochę w szafkach w poszukiwaniu zapomnianych rzeczy i do łask wrócił sweterek w b&w pasy :) Akurat jak w mordkę strzelił teraz:)
    A Kochana, który to Twój ulubiony sh? located w Czewie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taki maleńki, u mnie na Rakowie, na ul. Okrzei, należy do mamy jednej z dziewczyn, które będą na spotkaniu. Można tam kupic genialne rzeczy w dobrych cenach!

      Usuń
  5. kolejna świetna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tytuł oddaje w 100% Twój ubiór:) wyglądasz zachwycająco!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietnie wszystko ze soba połaczylas

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. hm...nawet fajny ten sułtanowy look ;-) tez zapałałam miłością do tego typu nakryć głowy, ale z nabytego skąpstwa szkoda mi było kupować, więc bardzo podobne zrobiłam sobie...na drutach ;) i kto by pomyślał, że ja kiedyś skąpić na ubrania będę...świat oszalał! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroki dorosłego życia, ja też się ostro hamuję, bo jak wiem, że czynsz trzeba zapłacić, to odkładam z bółem serca na półkę czy wieszak...

      Usuń
  10. prawdziwa niewolnica :) świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z moim charakterkiem nadawałabym się raczej na dyktatora małego państewka, niż na niewolnicę :)

      Usuń
  11. Ładnie, to futerko jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. A wiesz, że gdy skomponowałam ten zestaw, pomyślałam, że to bardzo w stylu Adrianki :)

      Usuń
  13. Świetny turban! O pasku Mosshino marzy chyba każda z nas ;) Niestety ale 9 nie damy rady. Nie będzie nas w Częstochowie ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wygladasz.

    Wszystko idelanie ze soba pasuje <3
    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny turbanik! Próbowałam kupic podobny, ale ktoś mnie ubiegł. A ten pasek jest fantastyczny, żałuję, że tak ciężko go teraz dostać!

    PS. Dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie, może Ci się spodoba i też zostaniesz na dłużej? :)
    Pozdrawiam ciepło - już wiosennie (oby!)

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham te spodnie i choruję na nie jednocześnie-fantastyczny look!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz,spodnie mają mój ulubiony fason.Czapki w Mohito nie widziałam,może nie zwracałam uwagi,a Mohito-uwielbiam pasjami,wszystko mi się tam podoba :)
    Pasek na szyi-super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darzę MOhito podobnym uwielbieniem, mają piękne kolekcje, nistety dość drogie.

      Usuń
  18. Pasek jest cudowny ! marzę o takim :)
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie kochana ! Super spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. boskie buty!:)
    czapa też pozytywnie, choć przyznam szczerze, że pierwszy raz widzę:)
    pozdrawiam.
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją widziałam na kilku blogach, ale fakt, "na żywo" nie.

      Usuń
  21. świetnie wyglądasz w tej czapce ;)Tytuł posta bardzo pomysłowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. czapa jest piękna, też mi przywodzisz na myśl żonę sułtana i wyglądasz przy tym bardzo elegancko :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestaw , bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gorgeous color. That top looks sooo good on you!!! You look beatufiul!!! LOVE those shoest oo!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszędzie szukałam takiego turbanu i nie udało mi się znaleźć.
    Pasek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To model rzeczywiście cięzko dostępny, a na ASOS był drogi. Miałam fart :)

      Usuń
  26. Bardzo udany look;)
    Śliczny fiolet, jednak to kolor elegancji!

    OdpowiedzUsuń
  27. This shade of purple looks gorgeous on you!

    OdpowiedzUsuń
  28. ten turban jest genialny!! żałuję, że nie dane mi było takiego kupić nigdzie, choć szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szukałam, a ja przstałam, to kupiłam fuksem :)

      Usuń
  29. love the pants and the jacket

    onecurator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fiolet jest wspaniały! twoja zabawa kolorem zawsze mnie raduje!!!
    ♥ pozdrawiam:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ekstrawagancko!!! Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na mnie to średnio ekstrawagancko, czasem mam ciekawsze pomysły :)

      Usuń
  32. świetnie wyglądasz w tym turbanie! :d

    OdpowiedzUsuń
  33. Spodnie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie bardzo podobają mi się te spodnie, totalnie nie w moim stylu. Za to turban- ależ Ci zazdroszczę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. może i żona sułtana... za to z jakim paskiem
    super, kochana
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka podpucha, wolę jaśniejszych, bardziej skandynawskich chłopców :)

      Usuń
  36. Wolę Cię w innych nakryciach głowy. Natomiast spodnie świetnie leżą na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja osobiście nie przepadam za tego typu czapkami ale całość dobrze się komponuje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakaż subtelna autoreklama! Skoro Ci się podoba, to czemu nie obserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się ta stylizacja jako całość :) Świetne botki, ogólnie jestem butoholiczką, więc najwięcej o tym piszę ;-) lubię bardzo markę Nine West. Mam buty slubne, które dorwałam na All, nowe za 60zl, więc jestem zadowolona z ceny i butów :)
    Nakrycie głowy mi do gustu nie przypadło, ale całość jest super :)
    Też ostatnio w second handach się obkupiłam, oczywiście zawsze przynoszę buty :) zapraszam Cię do mnie imienniczko :) Też chciałabym robić stylizacje w zamyśle - jak się tanio ubrać, ale raz, że nie mam gdzie robić fotek a dwa nie ma kto..

    OdpowiedzUsuń
  40. Skoro tak wygląda żona sułtana to mam nadzieję;że Twój mąż podbije Polandię i Ty z takim wyglądem zostaniesz Pierwszą Damą ;-).
    ps.spodnie świetne;idealnie sprawdzą się w cieplejsze dni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. pokazalam mamie twoja stylizacje i zaczela na mnie krzyczec, ze takie same ubranka powyrzucalam jej a moda na nie powrocila ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, to chyba podpadłaś :) ALe każdy ma swój gust, jak Mama ci dała powyrzucać, to pewnie też już jej się nie podobały.

      Usuń
  42. wyglądasz znakomicie!!
    Piękny fiolet, idealnie komponuje się z twoją urodą!!

    OdpowiedzUsuń
  43. zachwycają mnie Twoje spodnie! I ich połączenie z paskiem i butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. moim zdaniem pasek (ten na biodrach, nie na szyi ;)) do wyrzucenia (w sensie z tego zestawienia), a reszta przedstawia się świetnie. zazdroszczę, bo ja w każdej czapce wyglądam kretyńsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w większości czapek również wyglądam jak "idź stąd", ale ta nawet nawet...

      Usuń
  45. Paulinka a powiedz mi jedno. Jaki to SH bo ja mam jakoś pecha do nich u Nas w Czewie. Nie mogę nic fajnego upolować. Czekam z niecierpliwością :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest sh na Rakowie, na ul. Okrzei, od Lidla w górkę po tej samej stronie, naprzeciwko Red Pub

      Usuń
    2. Dziękuję. Na pewno tam zajrzę :P

      Usuń
  46. Ty to masz szczęście z tym sh... U mnie w mieścinie nie ma żadnego, w którym można zrobić takie zakupy.. :C A co do wyglądu - nigdy nie lubiłam tych opasek, ale u Ciebie - o dziwo - mi się podoba! Ale ładnemu we wszystkim ładnie, więc co się dziwić... ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczne futerko!
    Pozdrawiam :)
    www.prose-marakuja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. They had been comfy, and the most expensive shoes I've ever
    bought for walking.

    OdpowiedzUsuń
  49. Only the most relevant product was taken from these Modules when they were converted to Amazon Capsules on Hubs.

    OdpowiedzUsuń
  50. Popular with males particularly, the Adidas Supernova Cushion 7 Running Shoe features what supinators and guys with a
    higher arch want—much less built-in stability in order that the feet guide the motion in the course of the working stride.

    OdpowiedzUsuń
  51. I like the helpful info you provide in your articles. I will bookmark your weblog and check again here regularly.
    I am quite certain I will learn lots of new
    stuff right here! Good luck for the next!

    OdpowiedzUsuń
  52. Santya Chavan plz share �� �� ��

    OdpowiedzUsuń
  53. I think the admin of this website is really working hard in support
    of his web site, as here every material is quality based data.

    OdpowiedzUsuń
  54. I always emailed this web site post page to all my contacts,
    for the reason that if like to read it then my links will too.

    OdpowiedzUsuń
  55. A Don't be one of these brilliant players who builds up a stack just
    to lose it with one dumb call. Granted zero gravity may pose some difficulty an internet to deal from
    the deck of cards or keeping them firmly face-down for the poker table.
    This article shows you the true secret difference between poker games, outlining the' player
    against house' and 'player against player' categories and giving you samples of each.

    OdpowiedzUsuń
  56. It's appropriate time to make some plans for the future and it is time to be
    happy. I have read this post and if I could I wish to suggest
    you few interesting things or advice. Maybe you can write next articles referring to this article.
    I want to read even more things about it!

    OdpowiedzUsuń
  57. A ineficácia material afigura milhares a homens.

    OdpowiedzUsuń
  58. I quite like reading through a post that will make men and women think.
    Also, thanks for permitting me to comment!

    OdpowiedzUsuń
  59. Thanks for some other informative web site. The place else may just I am getting that kind
    of information written in such a perfect manner? I have a project that I'm simply now operating on, and I have been at the look
    out for such information.

    OdpowiedzUsuń
  60. What's up, this weekend is good designed for me, for the reason that this occasion i
    am reading this enormous informative post here at
    my home.

    OdpowiedzUsuń
  61. Way cool! Some very valid points! I appreciate you
    writing this write-up and also the rest of the site
    is very good.

    OdpowiedzUsuń
  62. This is nicely put. .

    OdpowiedzUsuń
  63. Is there a company obtainable that geotags web site content articles despite the fact that
    upon the move and is in a position towards report toward map with many others?

    OdpowiedzUsuń
  64. او پیش از این سریال های زیادی را برای تلویزیون و فیلم های سینمایی زیادی را ساخته است.
    سریال مانکن یکی از سریال های جذاب این روز های شبکه نمایش خانگی است که با پخش
    قسمت اول مخاطبان زیادی را با خود همراه کرد.

    سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی
    زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی مدتی است که در 26 قسمت
    به شبکه نمایش خانگی آمده است و توانسته مخاطبان زیادی را برای خود دست و پا کند.
    مانکن روایتگر عشقی گدازان است.

    خلاصه داستان : دانلود سریال مانکن ، سریال مانکن روایتگر عشقی گدازان است.
    این سریال داستانی جذاب داشته که در آن عشقی شاعرانه در جریان است، همچین در مانکن به ناعدالتی
    های اقتصادی جامعه میپردازد.
    در سریال «مانکن» به نابرابری اقتصادی طبقه های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه
    توجه شده است. در رابطه با اختلاف طبقاتی و مشکلاتی که برای قشرها مختلف وجود دارد، می پردازد.

    ایرج محمدی تهیه کننده مانکن در نشست با خبرنگاران افزود : با
    وجود اینکه اسم این سریال مانکن می باشد اما قرار نیست به تفصیل به مسئله مشکلاتی
    که عرصه مدلینگ برای جوانان به وجود می آورد بپردازد.

    OdpowiedzUsuń
  65. I really like it whenever people get together and share opinions.
    Great website, stick with it!

    OdpowiedzUsuń
  66. I'm impressed, I muѕt say. Rarely ⅾo I encounter a blog tһat's Ьoth equally educative аnd entertaining, and ᴡithout ɑ doubt, yоu have hit the nail on the head.
    The problem is аn issue tһat not enouɡh people are speaking intelligently ɑbout.
    I'm veгy happy I found thhis ɗuring mmy hunt fоr sоmething concerning
    tһіs.

    OdpowiedzUsuń
  67. Чтобы получать прибыль и иметь посещаемость на сайтах - нужно заказывать продвижение сайта.

    Выбирать исполнителя нужно тщательно и
    лучше опираться на его позиции
    и его портфолио.
    Заказать комплексное продвижение сайта просто - а получить результат сложно.

    Выбрав исполнителями нас, вы получаете профессиональные услуги по продвижению сайта.

    OdpowiedzUsuń
  68. What's up all, here every person is sharing these kinds of know-how, thus it's
    fastidious to read this webpage, and I used to
    pay a visit this web site all the time.

    OdpowiedzUsuń
  69. Hey just wanted to give you a quick heads up. The words in your post seem to be running off the screen in Firefox.

    I'm not sure if this is a formatting issue or something to
    do with browser compatibility but I figured I'd post to let you know.
    The layout look great though! Hope you get the issue resolved soon. Kudos

    OdpowiedzUsuń
  70. Dianne is what her husband loves to call her but people always
    misspell that it. He is really fond of going to fitness these days he has time to on issues.
    For years I have been living in New York and won't move.
    Software developing is what he is doing but he's already sent applications for another a single.
    Check out my website here: http://comprimes-pour-les-articulations2020.eu/hondrocream.html

    OdpowiedzUsuń
  71. What's up colleagues, how is all, and what you want
    to say concerning this paragraph, in my view its genuinely amazing designed for me.

    OdpowiedzUsuń
  72. Hey there just wanted to give you a quick heads up.

    The words in your post seem to be running off the screen in Chrome.
    I'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I thought I'd post to let you know.
    The design and style look great though! Hope you get the problem solved soon. Many thanks

    OdpowiedzUsuń
  73. Este e-book NÃO foi feito para traders iludidos.

    OdpowiedzUsuń
  74. I couldn't refrain from commenting. Perfectly written!

    OdpowiedzUsuń
  75. Right now it appears like Drupal is the preferred blogging platform out there right now.
    (from what I've read) Is that what you are using
    on your blog?

    OdpowiedzUsuń
  76. As operações do mercado Forex são aos pares.

    OdpowiedzUsuń
  77. Saved as a favorite, I love your site!

    OdpowiedzUsuń
  78. I am really grateful to the holder of this site who has shared this impressive paragraph at here.

    OdpowiedzUsuń
  79. What's Happening i'm new to this, I stumbled upon this I've found It absolutely helpful and it has aided me out loads.
    I hope to give a contribution & aid different users like its helped me.

    Great job.

    OdpowiedzUsuń
  80. We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your website provided us with valuable info to work on. You have done
    a formidable process and our whole group will be thankful to
    you.

    OdpowiedzUsuń
  81. Yes! Finally someone writes about momboyxxx.

    OdpowiedzUsuń
  82. Thanks very nice blog!

    OdpowiedzUsuń
  83. Greetings from Colorado! I'm bored to tears at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch break.
    I love the knowledge you provide here and can't wait to take a
    look when I get home. I'm shocked at how fast your blog loaded on my phone ..
    I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, great site!

    OdpowiedzUsuń
  84. Nice post. I was checking continuously this blog and I am impressed!
    Very useful information specifically the last part :)
    I care for such information much. I was looking for this
    certain information for a very long time. Thank you and best of luck.

    OdpowiedzUsuń
  85. I seriously love your blog.. Excellent colors & theme. Did you create this site yourself?
    Please reply back as I'm attempting to create my own blog
    and would like to find out where you got this from or just
    what the theme is named. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  86. Awesome! Its in fact remarkable piece of writing, I have got much clear idea concerning from this post.

    OdpowiedzUsuń
  87. Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a entertainment
    account it. Look complex to more added agreeable from you!
    However, how could we keep up a correspondence?

    OdpowiedzUsuń
  88. When someone writes an post he/she maintains the plan of a user in his/her mind that how a user can understand it.

    Thus that's why this paragraph is outstdanding. Thanks!

    OdpowiedzUsuń